lördag 17 augusti 2013

Dagens fundering

Lite knäppt det där. Att när man får en sats sperma i sig så är det 300 miljoner spermier som simmar för kung och fosterland för att befrukta ägget. Men frågan är då, var jag as skit kanon snabb eller var alla andra inte riktigt på hugget denna dag? Lustigt, men jag är alla fall kämparnas drottning som klarar allt! Det ni👍 

Nu har jag hoppat i bingen efter en låååång dag på tävlingsbanan. Första klassen red jag skit dåligt och fick inte fram honom för skänkeln riktigt. Men vi tog revansch i andra klassen! Låg placerad in i det sista, och det kan man verkligen kalla in i det sista då den näst sista ryttaren petade ned mig. Men jag är mega nöjd och Asse var jätte fiiiiin! :) Jag har det på film men fattar inte hur man får in den i apparaten (iphonen)?

Jaja, ny dag imorgon och en till tävling, var bara första kvalet igår, imorgon då jädrar, hej finalen på söndag! ;)
Rolig bana var det i alla fall 

Inga kommentarer: