söndag 1 september 2013

Dagarna


Åh herregud! Dagarna bara springer iväg och jag gör saker konstant. Typ alla fall.. Sedan har jag fått ett erbjudande som kommer förändra min vardag helt! Den 9:e september kan jag släppa det, men än så länge är det hemligt. Men jag är förväntansfull!

Till veckan hoppas jag få en tid att kolla upp Asse så att allt är helt ok med han. Han har protesterar en del i ridningen och främst i höger varv.. Men bara för att vara på säkra sidan så man inte går på honom i onödan om han skulle ha ont eller så.
Han var himla fin förra helgen då vi var felfria i laget :)

Igår så åt vi avskeds middag på Esters. Usch hemskt o säga avsked, Sara försvinner ju inte. Hon kommer bara bo i Uppsala och plugga till veterinär. När jag tänker på det så på det sättet så låter det inte så farligt. Lätt som en plätt att hälsa på och lätt som en plätt att hon kommer hem :) Och till råge på allt så får hon en toppenutbildning som många drömmer om! Kör Saaraaaa ❤

Nu ska jag slappa, jobbade trots allt igår och hade tusen järn i elden. Har bara ett litet jobb kvar idag som bejbi ska hjälpa mig med. Men sen är det söndag på riktigt :) Hepp hepp


Inga kommentarer: