tisdag 12 augusti 2014


Såå kul att vara ute o tävla igen. Visslingen på en låg nivå eftersom jag inte har tävlat sedan förra året. Men vi går in och placerar oss i första klassen. Såå kul!!

I andra klassen gick det la sådär.. 😂 För det första så hann jag knappt gå banan för att jag var tvungen att ge Anthe mat. Jag hade tiden emot mig redan där och behövde egentligen sitta på Asse än att ge Anthe mat. Skyndade mig och plocka ut Asse. Kommer till framhoppningen när dom säger att jag ska in på banan. Hinner ta ett språng i raketfart för att sedan gå in på banan. Väl inne på banan så har jag glömt av banan. Börjar hoppa 1-3 glömmer av vart 4 är, hittar 4:an och hoppar den linjen. Efter 5:an hittar jag inte 6:an. Men tillslut, rider an mot 6:an som är en oxer ur sväng och kommer på tok för nära och Asse lägger in en tvärnit. Sådär ja, så ligger jag som en mask ålandes på hans hals. Lite kul att jag lyckas ta emot mig på den bakre bommen och hamnar på mina fötter ståendes med tyglarna mellan benen. Jag slog mig inte en gnutta och är rätt nöjd över dagen ändå✌️



Jag har allafall fått blodad tand och vill mer än gärna ut och tävla igen!!!😁

Inga kommentarer: