tisdag 20 januari 2015

Dressyrträning

Idag fick jag höra det som jag har strävat efter heela veckan. Nämligen "vilken skillnad ifrån förra veckan, Amanda". Dom orden ifrån min dressyrtränare betyder så mycket. Jag känner verkligen att vi är på rätt spår och Asse var magisk att rida! Inga olater eller fasoner, han var väldigt medgörlig och harmonisk. Det här ska bara bli bra! Träning nästa fredag igen, jag är supertaggad✌️


Jag har också varit duktig och jobbat idag. Det är ganska skönt att få komma iväg lite om dagarna. Och att det blir lite som en mjukstart innan jag kommer börja jobba heltid. Men det blir nog inte av förens efter sommaren. Vilken känns rätt gött.
Jag har även fått en såå snygg jacka av min man idag. En bomberjacka i biege mocka från Replay. Jag måste visa den en dag, den är sjukt snygg! Jag har suktat efter jackan ett bra tag men jag har inte riktigt kännt att jag velat lägga 4500 spänn på en tunn vårjacka.. Men nu är den äntligen min! :)

Inga kommentarer: