måndag 14 december 2015

14/12

Om man är en sådan stor bloggdrottning som jag är, så räcker det med att blogga ca 1 gång per år och pengarna ändå rullar in. 
Så nu får jag helt enkelt leva upp till mitt rykte och bjuda på lite läsning.

Detta år har det hänt ganska mycket, både roliga och mindre roliga saker.
Jag har sålt min älskade Asseman som nu förgyller en annan tjejs liv med hans stora hjärta. Och en ny häst är på ingång efter många om och men. Jag som skulle vara hästfri, men en gång hästtjej, alltid hästtjej❤️ Imorgon besiktas han och förhoppningsvis får han följa med hem.

Jag har slutat jobba på mitt gamla jobb. Sänkt lön och ändrad tjänst pga att jag var gravid blev domen. Tack o hej för mig sa jag och föll tillbaka på mitt företag. Jobbar även lite extra hos min käraste för att yttligare få in lite stålar😁

Jag gick med i en grupp "No miss faty bom bom 2015" men jag jobbar snarare på "more miss faty bom bom 2016" istället. Känns rätt gött ändå att inte behöva bry sig så mycket. Träna kan man väl göra när man blir gammal?

Nä, nu har jag tyvärr inte så mycket mer att dela med mig av i dagsläget. Men kanske imorgon😉







Inga kommentarer: