tisdag 13 augusti 2013

Plötsligt händer det

Idag så plötsligt hände det. Alla gravida kvinnor snackar om urinläkage. Men det ska jag säga er, att det är inte bara ni preggo personer som behöver stå ut med sån skit. Det gör även vi odödliga också!
Idag så höll jag och Kristina på att måla om stallet. Efter en stund så behövde jag gå på tjotahejti. Nöden har ingen lag som det så fint kallas så jag intog första bästa box. Inte en tanke på att jag inte hade dragit för boxdörren utan satt där mitt i öppningen som ett fån. Då det plötsligt kommer in en tjej som precis ridit klart. Jag insåg då att jag satt helt oskyddat och varenda kotte kunde få en härlig syn (vilket jag inte ville dela med mig av idag) så jag kniper till reser mig upp och drar upp byxorna. Men tror ni jag knep tillräckligt? Nä, såklart inte. Så där stod jag likt ett barn utan blöja. Nu när jag tänker efter så kanske det helt enkelt skulle varit en trevligare syn om jag bara hade suttit kvar? Vad vet jag? Men det bjuder jag på! 

Nu ska jag nanna kudde efter denna händelserika dag!


Godnatt, med vänlig hälsning, kiss-Lisa!

Inga kommentarer: