tisdag 13 augusti 2013

Släppt löst odjuret

Så märkligt, att när bejbi jobbar borta så är det som om jag släpper löst ett odjur inom mig. Jag blir verkligen äcklig. Jag slutar duscha, går med fett hår. Struntar i att borsta tänderna på kvällarna. Slutar raka mig, listan kan göras lång. Men det bästa är när han kommer hem igen, då är det som om jag börjar på ett nytt liv! Jag duschar ofta, luktar skit gott, har världens collgate leende och är som världens puma! Sjukt. Men ändå gött att leva alla typer av liv..

Aja, skit sak samma. Det jag har funderat över idag är att blixten kan slå ner i marken och döda 5 hästar på en gång. Men om blixten slår ner i havet, varför dör det inga fiskar då? Jag menar vatten leder ju el, så det måste ju bli som världens elektriska stolen i havet? 
Denna värld alltså, jag blir så trött!
Jag var o hoppträna idag och det kändes väldigt bra, så på fredag ska vi nog allt dra hem storkovan på tävlingen! 👍

Inga kommentarer: