fredag 17 januari 2014

Jag var hos frisören igår, en tidig födelsedags present av Pappi. Halva håret rök! Men det behövdes verkligen kan jag lova. Om man tittar på fågelboet på den första bilden så kan man se hur mycket mitt hår hade gått av i nacken. Och det beror på att jag ständigt brukar gå med en tofs mitt på skallen. Även sover med tofs. Nu fick jag nästan en skriftlig varning att jag måste sluta med det omedelbart. Därför rök halva kalufsen  för att jämna till och få håret fräscht. 

Skabb nr 1

Skabb nr 2


Jag kan knappt förstå vilken magi frisörer har? Jag hade fått för mig att jag skulle färga håret mörkt också, men där fick min frisör hejdat mig. Hon tyckte att det räckte med en chock, att klippa av halva håret. Och tur var väl det, för dra på trisser vad ovant det är med kort hår!

Nu blir det mars pannkaka i säng. Ska upp tidigt imorgon och göra 2 bilar. Cash is king!

Inga kommentarer: