onsdag 31 december 2014

Nyår


Då var sista dagen på året här, och ikväll kan jag dricka bubbel med gott samvete. Att jag ska njuta och tänka över hur fantastiskt detta året egentligen har varit!

Gårdagen blev minst sagt lyckad! Mycket skratt och väldigt god tapas. Dem som känner mig vet hur sjuk humor jag har och har inga som helst problem att dela med mig av mina sjuka historier. Tårar rann av allt skratt och jag är lite utav en expert att lätta på stämningen😂
Men det roligaste av allt är nog att se folks reaktioner när jag berättar om saker jag har råkat ut för, för det är sjukt! Något jag även funderar över är att om allt bara händer mig? Eller är folk så svenska att man inte berättar sjuka historier?

Aja, jag ska bjuda på en historia imorgon✌️
Nu på morgonen har jag o Anthe varit uppe och släppt ut hästarna och myst med Asse. Jag försökte mig på ett tappert försök att få till en fin familjebild..gick sådär. Men vad gör det om hundra år?

Nu hem och göra oss i ordning för att sedan åka upp till Karlstad, livat var det här😊

Gott nytt slut och ett nytt gott år💃




Inga kommentarer: