torsdag 1 januari 2015

1 jan


Gårdagen var helt i min smak, lagom urballat och relativt städad kväll. Vi kom hem vid 2 hugget och Anthe hade sovit hela kvällen, skönt!

Idag så åkte jag hem till Gbg. Grabbarna lämnade jag kvar i Karlstad, och där ska dom stanna tills på söndag. Semäääääatääääär!!
Så nu är jag hemma hos Kristina. Vi har käkat tacos och proppar nu i oss så mycket godis vi bara kan. För imorgon börjar vårat liv utan godis, i en månad alla fall. Vi har blåst upp en madrass som vi har placerat så käckt ut med soffan, och här kommer jag ligga heeeela kvällen. Jag kommer alltså inte röra mig ur fläcken mer än nödvändigt, dvs toalettbesök osv.

Här ligger vi som två valrossar och bara göttar oss!

Just ja, kom på att jag skulle bjuda på min historia som inträffade för några veckor sedan:

Det började med att Andreas hade lagat middag till mig när jag kom hem från stallet. Det skulle bli kött potatis med kantarellsås. Vi åt och blev mätta o belåtna.

Någon dag senare så var jag tvungen att göra nummer två. När jag sedan ska torka mig så känner jag lixom att det sitter något i röven. Jag tar ett nytt papper för att torka mig igen och då känner jag hur något kommer ut, det kändes väldigt konstigt så jag måste titta på pappret. Jag tar upp handen och vrider lixom på handen och vips så flyger det iväg EN HEL kantarell som fastnar på kaklet på andra sidan badrummet?! Och där sitter jag som ett fån med handen och pappret i luften och bara stirrar på kantarellen.. Det är sådant här som jag funderar över om det bara är jag som råkar ut för??
Sjukt!

Imorgon så ska jag först till stallet och rida. Sen ska Kristina följa med mig och provrida en häst😁 Spännande!

Inga kommentarer: