lördag 17 januari 2015

Bortblåst

Herre jisses, när ska det bli vinter? Det bara blåser och regnar, Göteborg i ett nötskal! Jag o Hanna trotsade vädret och red ut på förmiddagen. Blev en skrittur runt ridvägarna. Asse var fin och pigg😊

Även Anthe fick sysselsättning under tiden av Hannas syster som är barnvakt lite då o då. Win-win helt enkelt. Sedan åkte familjen till Frölunda Torg. Andreas klippte sig och sedan tog vi en fika. Andreas överraskade mig med att boka en tid hos frisören imorgon för klipp o färg. Har jag sagt att jag har bästa mannen i världen?

Inte nog med det, vi har även bokat en ny  resa. Denna gång bär det av till Rhodos. Ganska så lagom att slippa åka världen över för att spendera en vecka. Nä, men jag kan leva med att resa utomlands var femte månad😂


Inga kommentarer: