onsdag 14 januari 2015

Dressyrträning

Jag o Asseman var iväg och tränade dressyr igår för Maria. Jag har haft ganska mycket problem med Asse från o till, och jag har varit i tankarna att jag ska sälja honom flera gånger eftersom han kan vara tekniskt svår och har ett skarpt huvud på det.. 
Han har alltid gått som en klocka i hoppningen, men markarbetet är sådär roligt ibland. 
I alla fall så visades problemet igår, vilket också är bra med tanke på att det är just "det" problemet som jag behöver hjälp med. Men jag snappade upp rätt mycket ifrån träningen märkte jag idag när han var JÄTTE FIN❤️ Jag hoppas verkligen att detta är en början på ett nytt kapitel. Så nu är det dressyrträning 1 dag/vecka som gäller ett tag framöver. Vem vet, vi kanske blir så grymma att vi konventerar till dressyr istället?😂 Min fina stjärna🏇



Inga kommentarer: