måndag 9 februari 2015

Sola i Göteborg

Jag får riktiga vårkänslor när det är 6 grader o sol ute, på riktigt! Jag blir så mycket gladare och allt känns tusen gånger enklare. Inte nog med att det är ljust när jag slutar jobbet dem två dagar a som jag jobbar i veckan! 
Och nu är det inte så långt kvar tills vi styr mot Rhodos med familjen😊 
Sol värme, mat och bad!

Med Asse så rullar allt på. Vi har fortsatt tränat dressyr en dag i veckan. Och det går bättre o bättre. Så mina tankar om att vi ska gå skilda vägar börjar att försvinna. 

Vi var även iväg och hopptränade i onsdags. Usch morsan hade inte hoppat sedan i oktober då vi gjorde våran sista start för säsongen, så nog var jag lite skraj😂
Men alla distanser satt och anridningen mot hindrena kändes jättebra! Nu kör vi på så vi är redo tills laghoppningen sätter igång😊

Igår så var jag o Andreas och fikade ute i solen i Slottsskogen. Anthe sov i vagnen medans vi åt en god gulashsoppa. Och som om inte det vore nog, vi åt varsin semla också! Lyxig söndag, som fick avsluta den sista dagen på veckan.



Inga kommentarer: