onsdag 11 februari 2015

Hej jag är en förvirrad tjej som säger hej

Alltså ibland undrar jag vad oddsen är i olika situationer? 
Idag tex så skulle jag o Anthe ta en promenad för att lägga på lite brev på lådan. Jag hade lämnat vagnen i bilen, så vi kila ut till garaget och tog ut vagnen. Placerade Anthe i vagnen och smäller igen bagageluckan. Och vad är oddsen att jag har råkat lägga nyckeln precis där luckan möter själva golvet i bagageutrymmet och landar på "lås knappen", så bilen låser sig med både hemmanyckel, garagenyckel och bilnyckeln?! 
För ett tag så trodde jag även att jag hade lyckats låsa in mobilen också, men den hade jag som tur var lagt under barnvagnen. Historian slutade lyckligt när Andreas fick komma hem från jobbet (som idag var på andra sidan Göteborg) och kunde låsa upp hemma för mig o Anthe..
Undra om allt som händer mig har o göra med att jag trampade sönder en spegel för några dagar sedan? Jag vet inte om jag orkar hålla på så här i 7års tid??

För att prata om något helt annat så fortsatte Asse att leverera idag! Jag o Hanna åkte o tränade för Thord, och vilken framridning vi hade. Jag kan glatt påstå att framridningen kändes så mycket bättre än själva hoppningen idag. Jag menar, allt kan ju inte vara bra. Eller det gick inte dåligt dem språng vi tog, men allt liksom bara klaffa på marken :)

Nog tjatat om det, nu är det bingen som gäller. Upp o jobba tidigt imorgon står på schemat!

Inga kommentarer: